Můžeme mít pouze virtuální místo podnikání?

Každý majitel firmy ví, jak důležité je zvolit správně své sídlo firmy. Právě ono může totiž tvořit rozdíl mezi krachem a úspěchem. Pokud například budeme mít krámek v zapadlé uličce, kam místní i za světla chodí neradi, pak je pravděpodobné, že mnoho zákazníků mít nebudeme. Na druhou stranu, pokud jej budeme mít v centru města, ideálně v nákupní zóně, pak můžeme počítat se ziskem.

Ovšem nakupování se čím dál víc odehrává nikoliv v obchodech, nýbrž i na internetu. Proto je důležité, aby obchod měl své virtuální místo podnikání Virtuální kancelář Ostrava. Zde bude přijímat objednávky od zákazníků a vyřizovat nejrůznější obchodní záležitosti, které se objeví.

blog2

Proto může leckoho napadnout, zda je v současné době fyzické sídlo firmy ještě vůbec potřeba. Koneckonců, mnoho obchodních transakcí se odehrává plně prostřednictvím internetu, takže webová stránka by měla v mnoha případech plně postačit. Je tomu ale skutečně tak?

Odpověď zní, že ano i ne. Můžete provozovat pouze internetový e-shop bez jakékoliv kamenné prodejny. Některé obchody, především ty s oblečením tak fungují. A jejich počet se stále zvyšuje. Nyní se objevují dokonce i s potravinami, ovšem ty mají obvykle vlastní rozvážkovou službu, aby garantovaly čerstvost potravin.

obchod2

Je však jasné, že si za tyto služby a za to, že může nakupovat v pohodlí domova, musí zákazník zaplatit. Je tedy jasné, že cena bude poněkud vyšší, než v kamenném obchodě. Není však pochyb o tom, že lidé jsou ochotni si za tyto služby připlatit.

Avšak navzdory výše uvedenému je jasné, že fyzické prostory jsou potřeba. Někde totiž musíme naše zboží uskladnit, navíc i úřady vyžadují, aby každá firma měla konkrétní fyzickou adresu. Proto i ti, kteří prodávají pouze přes internet, musí mít někde svůj skald a své zázemí. Bez něj by zkrátka svůj obchod provozovat nemohli. A to by byla škoda.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup